MEIDÄN TAPA

Heti aluksi kartoitamme asiakkaan tarpeen ja annamme tarjouksen millä hinnalla tarpeet täytetään

Haluamme tuntea asiakkaamme ja heidän tuotteensa. Jos mahdollista, haluamme tavata kasvotusten. Vähintään käydä pitkiä puheluita ja vaihtaa sähköposteissa ajatuksia.

Teemme aina taustatyötä, jotta ymmärtäisimme asiakasta ja hänen asiakkaitaan. Ilman taustatyötä meiltä puuttuu ymmärrys heidän tarpeistaan. Jokainen asiakas on meille tilaisuus oppia

Teemme aina alustavan suunnitelman mitä olemme tekemässä ja miksi

Aloitettuamme työskentelyn lähetämme jatkuvasti työnäytteitä kommentoitavaksi. Näin varmistamme, että olemme edelleen samalla sivulla asiakkaamme kanssa.

Kommenttien perusteella teemme korjauksia, muutamme tarvittaessa suuntaa ja saamme lisää ideoita.

Riippuen nettisivujen ja/tai kotisivujen laajuudesta ja asiakkaan toiveesta pidämme välipalaverin tai pari

Nettisivujen ja/tai kotisivujen työstäminen jatkuu jo edellä kuvatusti, kunnes sivut ovat valmiit

Käyttöönottopalaveri asiakkaan kanssa, jossa opastamme nettisivujen käytön

Julkaisemme sivut (mikäli jostain kummallisesta syystä asiakas ei ole lopputulokseen tyytyväinen, sivuja ei oteta käyttöön, emmekä laskuta, vaan vetäydymme NANA-luolaan miettimään, mitä teimme väärin ja kuinka voimme välttää sen tulevaisuudessa. Jokainen asiakas on meille tilaisuus oppia.

Seuraamme kuinka asiakkaat ja Google vastaanottavat nettisivut ja/tai kotisivut. Jatkamme sivujen työstämistä tehden pieniä muutoksia, jotta vastaanotto olisi parempi

Jossain vaiheessa 2-3kk julkaisusta päästämme lopulta irti ja nettisivut ja/tai kotisivut jatkavat asiakkaan ohjauksessa.

Ellei sitten asiakas halua meidän jatkavan kotisivujen tai nettisivujen työstämistä. Keksimme sille varmasti luvun tunteja/tehtäviä, joille voimme osoittaa määrän euroina

3kk ajan teemme korjauksia mikäli virheitä löytyisi tai halutaan pieniä muutoksia. Tämä kuuluu kaikkien pakettien hintaan.

Meille asiakas kuin asiakas on yhtä tärkeä. Haluamme aina tehdä työmme paremmin kuin hyvin. Rehellisyyden nimissä on myönnettävä: jokainen asiakas on meidän kävelevä mainos, koska palvelemme aina paremmin.

NANA Visuals

© NANA Visuals Oy 2018

  • Grey Instagram Icon
  • Pinterest - Grey Circle
  • Grey Facebook Icon

Puh: 

E-mail:

Jyväskylä

Evästeitä käytetään, mikäli käyttäjä on antanut tähän suostumuksen sallimalla evästeiden tallennuksen Internet-selaimensa asetuksissa.

Ota yhteyttä!